Klachten

Klachten maken ons beter!

WinDistributie werkt met mensen en mensen maken fouten. In ons streven naar perfectie, zoeken wij voortdurend naar manieren om de foutenlast zo laag mogelijk te houden. Alle hulp die we hierbij krijgen, wordt in dank aanvaard.


Omdat we fouten benaderen als leerkansen, verzoeken we u vriendelijk om iedere onregelmatigheid die u vaststelt zo vlug mogelijk te communiceren. Hoe sneller we op de hoogte zijn, hoe beter we ons kunnen organiseren om in de toekomst fouten uit te sluiten. Zo kunnen we onze klanten de service garanderen waar zij recht op hebben.


Hou er rekening mee dat wij geen magazines, brochures of folders verdelen in brievenbussen met een sticker die reclame verbiedt. Gelieve duidelijk te vermelden over welke folder of welk magazine het gaat en om even te checken of uw huisgenoten het drukwerk al niet hebben gevonden in uw brievenbus. Verder wijzen we u erop dat ’t Periodiekske & De Passant niet langer tweewekelijks, maar 1x per maand -en tussen de 13e en 18e van de maand- worden verdeeld.


Dank bij voorbaat om onregelmatigheden zo snel en zo gedetailleerd mogelijk door te geven. Op die manier werkt u mee aan de kwaliteit van de folderverdelingen van WinDistributie, want 'Eerlijk verdeeld ... daar gaan we voor!'   

Klachtenformulier

Bedankt om de onregelmatigheid te melden, we doen het nodige. Contacteer ons zeker wanneer de klacht zich herhaalt a.u.b.!

Share by: